Workshopy
Cesta k efektivnímu učení
Koláž, sebepoznávání, wellbeing?
Třída jako kmen, třída jako les
Desetinná čísla - jak v hodinách nejen matematiky smysluplně pracovat s cíli učení, matematickým obsahem i (sebe)reflexí?
Rozvíjení odolnosti
Jak otázkami zapojit více žáků a prohloubit jejich přemýšlení
Vzhůru k výškám
Vlastivěda, co (ne)zapadne do dějin
Budou učitelé s AI jen podvádět? A co žáci?
Učení inspirované mozkem - integrovaná tematická výuka
Lektoři
Učí již několik let v ZŠ Labyrinth Brno matematiku, informatiku a robotiku. Svou výuku staví na formativním přístupu, o kterém je přesvědčená, že je základním kamenem kvalitní výuky. V poslední době se hodně zajímá o didaktiku a zkoumání metod, které mohou napomoci žákovskému učení. S využitím novýc...
V současné době učí na ZŠ Labyrinth v Brně na druhém stupni a gymnáziu především výtvarnou výchovu a tvorbu. Výtvarné vyjádření je pro ni prostředkem komunikace, podobně jako pisatelské texty, se kterými experimentuje. Věří, že obrazy i texty, mají sílu sdílet s druhými individuální vnitřní světy a ...
Působí Arcibiskupském gymnáziu v Kroměříži, kde vyučuje základy společenských věd, prosociální a mediální výchovu, psychologii a věnuje se doprovázení studentů v rámci programu „doprovázení“. Cenné zkušenosti s prací s mladými lidmi, kteří potřebují individuální přístup, nasbíral v salesiánských st...
Učí na ZŠ Vlásenický dvůr, na PedF UK v Praze, lektoruje semináře pro učitele, studuje Ph.D., v rámci kterého se věnuje formativnímu hodnocení v matematice. Snaží se ve výuce na základní i vysoké škole vytvářet prostředí podporující důvěru, otevřenost, komunikaci a bezpečí. Cítí, že proto, aby mohla...
Po stážích ve speciálních školách v Rakousku a ve waldorfské škole v Německu vystudovala obor Speciální pedagogika na PdF MU. Založila Institut praktické pedagogiky, vede soukromou pedagogickou poradnu a lektoruje akreditované programy pod MŠMT zaměřené na grafomotoriku, metodiky čtení, psaní, počít...
Učí angličtinu na základní škole a věnuje se výuce studentů učitelství v Učiteli naživo. V minulosti učil jazyky (AJ, FJ, ŠJ) na několika školách v ČR a ve Velké Británii.
Katka neučí dlouho, tím spíš se ale zaměřuje na to, aby se v jejích hodinách objevovala kvalita. Ve třídě vytváří prostředí, kde se žáci mohou rozvíjet jak individuálně, tak společně jako tým. Učí děti vzájemně se podporovat a respektovat rozdíly mezi sebou. Klade důraz na bezpečnou a podporující at...
Pavlína učí na 1. stupni základní školy, od roku 2019 na fakultní a laboratorní ZŠ Labyrinth v Brně, kde působí jako třídní učitelka, interní mentorka, metodička pro 1. stupeň a také v rozšířeném vedení školy. Do balíčku jejích zásadních pedagogických témat patří v poslední době zejména plánování a ...
Patří ke šťastným lidem – práce je pro ni zábavou i detektivkou. Neustále hledá tu správnou cestu, která by byla pro děti ta správná, tvořivá a přínosná. Dlouhodobě se zabývá hudební výchovou, ve které uplatňuje prvky z Orffovy školy, celostní muzikoterapie L. Holzera a hlavně vlastní přístup. Nebav...
Je učitel žáků a lektor dospělých. Stále hledá, co učit a jak to učit. Má rád Indii, má rád CLIL, rád využívá technologie při výuce. Myslí si ale, že technologie jsou pouhým prostředkem k vyšším cílům a neměly by být nasazovány samoúčelně. Mimo to, že učí informatiku a přírodopis na základní škole, ...
Vystudovala Pedf MU v Brně. Pracuje na ZŠ Brno, Vejrostova, jako učitelka, koordinátorka ŠVP, metodička programu Začít spolu a vedoucí metodického centra „ZAS CENTRA“. Externě vyučuje na Pedf MU. Stála u zrodu Standardu kvality profesních kompetencí studenta. Aktivně se věnuje šíření a lektorování p...